22 580 88 00 Pn-Pt : 10:00 - 20:00 ul. Mrówcza 85/2 lok. 1 Warszawa
22 580 88 00 Pn-Pt : 10:00 - 20:00 ul. Mrówcza 85/2 lok. 1 Warszawa

Regulamin

ZASADY WSPÓŁPRACY

(zasady świadczenia usług oraz regulamin sklepu internetowego)


Jeżeli chcesz skorzystać z usług świadczonych w ramach Centrum Terapii Rodzin Całe Plemię albo zrobić zakupy w naszym sklepie internetowym, zapoznaj się z treścią tego dokumentu.

Jeżeli w dokumencie piszemy:

“My” – oznacza to Właścicieli Centrum,

“Ty” – oznacza to każdą osobę korzystającą z usług Centrum, ze Sklepu lub ze Strony.

Możesz się z nami skontaktować:

  • mailowo: kontakt@caleplemie.pl
  • telefonicznie: 22 580 88 00.

Wyjaśnienia pojęć pisanych wielką literą znajdziesz w słowniku na końcu dokumentu.

I. Jakie usługi świadczymy w Centrum?

  1. W ramach Centrum działają psychologowie i psychoterapeuci. W ramach Centrum świadczymy usługi zarówno w naszej placówce, jak i online.
  2. Są to między innymi następujące usługi:
    – Psychoterapia indywidualna,
    – Psychoterapia grupowa,
    – Psychoedukacja,
    – Diagnoza psychologiczna.
  3. Informacje dotyczące poszczególnych usług, takie jak cena i czas trwania, znajdziesz na Stronie oraz w naszej placówce.

II. Jak możesz się umówić na wizytę?

Jeśli chcesz się umówić na wizytę w Centrum, musisz:

  1. mieć ukończone 18 (osiemnaście) lat – w innym wypadku Umowę musi zawrzeć Twój rodzic lub inny opiekun prawny (wystarczy, jeżeli Umowę zawrze jeden rodzica/opiekun prawny – jest to jednoznaczne ze złożeniem przez niego oświadczenia, że drugi rodzic/ inny opiekun prawny nie zgłasza w tym zakresie sprzeciwu),
  2. mieszkać w Polsce – jeżeli mieszkasz w innym kraju skontaktuj się z nami mailowo (kontakt@caleplemie.pl).
  3. Możesz się umówić na wizytę:
    – za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie
    – telefonicznie: 22 580 88 00,
    – mailowo: kontakt@caleplemie
    – osobiście w naszym gabinecie: Warszawa Wawer, Mrówcza 85/2 lok.1.
  4. Jeżeli chcesz się umówić:
    – za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie – postępuj zgodnie z instrukcjami, które wyświetlają się w procesie rezerwacji wizyty; koniecznie będzie m.in. zaakceptowanie Zasad Współpracy,
    – telefonicznie albo mailowo – szczegóły wizyty ustalimy podczas rozmowy/wymiany korespondencji,
    – w gabinecie – szczegóły wizyty ustalimy na miejscu.
  1. Za każdym razem, kiedy umawiasz się na wizytę w Centrum, zawieramy umowę, dotyczącą świadczenia określonej usługi. Umowę zawieramy w języku polskim. Jedną stroną Umowy jesteś Ty (czyli Pacjent albo opiekun prawny Pacjenta), a drugą My, czyli Właściciele Centrum. Centrum prowadzimy wspólnie i w zależności od rodzaju usługi zawierasz Umowę albo z Jackiem Libiszowskim, albo z Libiszowcy s.c.
  2. Umowa zostanie zawarta w chwili, kiedy dostaniesz potwierdzenie rezerwacji terminu wizyty. Potwierdzenie dostaniesz na swój adres e-mail wskazany w czasie umawiania wizyty. Zawarcie Umowy jest równoznaczne z powstaniem po Twojej stronie obowiązku dokonania płatności.
  3. Za usługę możesz zapłacić:
    – za pośrednictwem systemu do płatności elektronicznych,
    – gotówką lub kartą w gabinecie.
  4. Jeżeli umawiasz wizytę za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie, musisz zapłacić z góry, niezwłocznie po umówieniu wizyty.
  5. Jeżeli wybierzesz płatność przelewem, musisz zapłacić w terminie 3 dni od chwili zarezerwowania wizyty. Jeżeli umówisz wizytę później niż 3 dni przed jej terminem, powinieneś zapłacić niezwłocznie po jej umówieniu. W każdym razie opłata musi wpłynąć na nasze konto bankowe najpóźniej 24 godziny przed terminem wizyty. W przeciwnym wypadku, możemy anulować wizytę.

III. W jaki sposób świadczymy usługi?

  1. Usługa będzie świadczona przez specjalistę, którego wskażesz podczas rezerwacji wizyty.
  2. Przed pierwszą wizytą online możemy Cię poprosić o podpisanie i odesłanie skanu Karty Pacjenta. W takim przypadku powinieneś odesłać skan mailowo (kontakt@caleplemie.pl) najpóźniej na 24 godziny przed umówionym terminem.
  3. W przypadku wizyty online musisz posiadać:
    1. komputer, tablet, telefon lub inne urządzenie wyposażone w kamerę internetową i mikrofon,
    2. szybkie łącze internetowe – minimum 512kb/s (wysyłanie i pobieranie),
    3. zainstalowaną przeglądarkę internetową,
    4. aktywną pocztę e-mail.
  4. Wizyta online odbędzie się w trybie wideokonferencji. Przed wizytą dostaniesz od nas link do spotkania (mailowo).
  5. Kilka minut przed ustalonym terminem kliknij w przesłany link i zaczekaj na nawiązanie połączenia przez specjalistę.
  6. Nie możesz nagrywać przebiegu wizyty. Specjalista może nagrywać przebieg wizyty tylko wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.
  7. Nawet jeżeli skutecznie umówisz się na wizytę, możemy odmówić świadczenia usługi, w przypadku, gdy:
    1. będziemy przypuszczać, że jesteś niepełnoletni lub niepoczytalny, a w Twoim imieniu nie będzie występować opiekun prawny,
    2. świadczenie usługi naruszałoby obowiązujące przepisy prawa, zasady etyki lub prawa osób trzecich,
    3. będziemy przypuszczać, że świadczenie usługi może zagrażać Twojemu zdrowiu lub życiu,
    4. nie uregulujesz płatności należnych za tę lub poprzednie wizyty najpóźniej 24 godziny przed umówionym terminem.
  8. Jeżeli odmówimy świadczenia usługi w sytuacjach wskazanych powyżej, będzie to równoznaczne z rozwiązaniem Umowy w trybie natychmiastowym.
  9. Zarówno my, jak i specjaliści, jesteśmy zobowiązani do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych od Ciebie (a w przypadku, gdy Pacjentem jest nieletni – także uzyskanych od niego) w związku ze świadczonymi usługami, w szczególności informacji o stanie zdrowia. Działamy w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami etyki.
  10. Specjaliści przedstawią na wizycie szczegółowe zasady świadczenia konkretnej usługi.
  11. Możesz poprosić nas o wydanie zaświadczenia dotyczącego odbytych wizyt. W zaświadczeniu mogą się znaleźć informacje dotyczące tego, w jakim przedziale czasowym, z jaką częstotliwością i z jakich usług korzystał dany Pacjent. Jeżeli wizyta dotyczy rodziny lub pary, w zaświadczeniu wskazani zostaną wszyscy jej uczestnicy. W przypadku, gdy Pacjentem jest osoba niepełnoletnia, o wydanie zaświadczenia może poprosić każdy z rodziców/opiekunów prawnych.

    Jak możesz przełożyć lub odwołać wizytę?

IV. Jak możesz przełożyć lub odwołać wizytę?

  1. Możesz odwołać wizytę mailowo kontakt@caleplemie.pl lub telefonicznie 22 580 88 00 nie później niż 48 godzin przed terminem wizyty. W takim przypadku otrzymasz zwrot dokonanej płatności.
  2. Jeżeli nie odwołasz wizyty w sposób wskazany powyżej, a o ustalonej godzinie nie pojawisz się w gabinecie lub nie połączysz się ze specjalistą online (w zależności od rodzaju wizyty), możesz wystąpić o zwrot części dokonanej płatności. Zwrócimy Ci 20% tej kwoty. Płatność zostanie pomniejszona, gdyż w zarezerwowanym dla Ciebie czasie nie mogliśmy umówić innej wizyty, co jest dla nas realną stratą.
  3. Jeżeli wizyta nie odbędzie z przyczyn leżących wyłącznie po naszej stronie, zaproponujemy Ci inny termin. Jeżeli nie uda nam się ustalić dogodnego terminu, zwrócimy Ci dokonaną płatność.
  4. Niezależnie od powyższych postanowień, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy uregulowane w ustawie o prawach konsumenta. Prawo to dotyczy tylko wizyt, na które umówisz się przez przez Internet lub telefon. W przypadku takich wizyt zastosowanie mają następujące zasady:
    1. możesz zrezygnować z usługi w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zawarcia Umowy (z wyjątkiem sytuacji, o której przeczytasz poniżej w pkt. c),
    2. o swojej decyzji o rezygnacji powinieneś nas poinformować przesyłając jednoznaczne oświadczenie (np. „rezygnuję z wizyty”) – oświadczenie możesz przesłać mailem, nie musisz uzasadniać swojej decyzji,
    3. jeżeli w czasie składania zamówienia poinformujesz nas, że zgadzasz się, abyśmy rozpoczęli świadczenie usługi przed upływem 14 dni, utracisz prawo do rezygnacji z usługi, kiedy zostanie ona wykonana w całości.

V. Jakie zasady obowiązują w odniesieniu do Warsztatów?

  1. Szczegółowe informacje na temat konkretnych warsztatów, takie jak zakres, forma, cena i terminy, opisane są na naszej Stronie (https://caleplemie.pl/). Cena Warsztatów nie obejmuje kosztów dojazdu na Warsztaty, parkowania, zakwaterowania, wyżywienia i innych kosztów, jeżeli nie zostały wyraźnie wskazane w ofercie.
  2. Jeżeli z oferty Warsztatów wynika, że liczba uczestników jest ograniczona, możemy odrzucić zgłoszenia złożone po przekroczeniu tej liczby.
  3. Możemy zmienić program Warsztatów (osoby prowadzące, tematy, godziny, termin, miejsce i sposób przeprowadzenia Warsztatów), jeżeli, pomimo zachowania należytej staranności, pierwotny program Warsztatów będzie niemożliwy lub znacznie utrudniony do zrealizowania, np. na skutek choroby osoby prowadzącej Warsztaty lub innych zdarzeń będących poza naszą kontrolą.
  4. Poinformujemy Cię o zmianach, o których mowa powyżej, za pomocą komunikatów na Stronie oraz mailowo.
  5. Możemy odwołać Warsztaty, w szczególności, jeżeli jest to uzasadnione trudnościami organizacyjnymi, technicznymi lub brakiem wystarczającej liczby zgłoszeń. O odwołaniu Warsztatów poinformujemy Cię w najpóźniej 48 godzin przed planowaną datą Warsztatów.
  6. Możemy odwołać Warsztaty w dniu ich rozpoczęcia, w przypadku, gdy z powodu siły wyższej, przeprowadzenie Warsztatów będzie niemożliwe lub znacznie utrudnione.
  7. O odwołaniu Warsztatów poinformujemy Cię za pomocą komunikatów na Stronie Internetowej oraz mailowo. Uiszczoną opłatę za Warsztaty, które zostały odwołane, zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformowaliśmy Cię o odwołaniu.
  8. Każdy Uczestnik Warsztatów stacjonarnych musi zapoznać się z regulaminem korzystania z obiektu oraz instrukcją bezpieczeństwa pożarowego obowiązującymi w miejscach, w których odbywają się Warsztaty stacjonarne oraz przestrzegać ich postanowień.
  9. Możemy utrwalać i rozpowszechniać przebieg Warsztatów oraz wizerunek Uczestników dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych. Uczestnicy, którzy biorą udział w Warsztatach stacjonarnych oraz którzy włączą kamerę lub mikrofon w czasie Warsztatów online, wyrażają jednocześnie zgodę – bez ograniczeń ilościowych, czasowych i terytorialnych – na nieodpłatne utrwalenie i rozpowszechnienie ich wizerunku w naszych celach dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych.
  10. Zgoda ta obejmuje także wykorzystanie utworów zawierających utrwalony wizerunek w nieograniczonym zakresie, w szczególności w zakresie:
    1. utrwalania lub zwielokrotniania jakąkolwiek techniką, w tym m.in. drukiem, na nośnikach cyfrowych,
    2. wprowadzania do obrotu, rozpowszechniania, wprowadzania do pamięci komputera oraz do sieci komputerowej,
    3. publicznego udostępniania w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp do tych utworów w miejscu i czasie przez siebie wybranym,
    4. publicznego wykonania lub publicznego odtwarzania, wystawiania, wyświetlania,
    5. obróbki, opracowania i modyfikowania dowolną techniką bądź za pośrednictwem dowolnego medium, w szczególności przez zmianę kolorów, rozmiaru, wycinanie fragmentów, zniekształcanie, dodawanie tekstu, obrazu, dźwięku.
  11. Wyrażając zgodę Uczestnik zrzeka się prawa do weryfikacji lub akceptacji materiałów zawierających jego wizerunek.
  12. Link do platformy, na której odbywają się Warsztaty online prześlemy najpóźniej 48 godzin przed rozpoczęciem Warsztatów.
  13. Żeby uczestniczyć w Warsztatach online, Uczestnik powinien posiadać:
    1. komputer lub urządzenie mobilne z zainstalowanym zaktualizowanym systemem operacyjnym, wyposażone w ekran i głośniki,
    2. dostęp do sieci Internet,
    3. aktualną wersją przeglądarki Firefox, Opera, Microsoft Edge, Chrome lub Safari,
    4. kamerę internetową i mikrofon.
  14. Uczestnik jest zobowiązany na własny koszt i we własnym zakresie zapewnić sobie niezbędny sprzęt, oprogramowanie oraz łącze internetowe pozwalające uczestniczyć w Warsztatach, zgodnie z wymogami wskazanymi w ofercie Warsztatów.
  15. Nie ponosimy odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu wskazanej platformy, spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością serwisu z infrastrukturą informatyczną Uczestnika.
  16. W Warsztatach mogą brać udział wyłącznie osoby, które zostały zgłoszone na dane Warsztaty. Zabronione jest udostępnianie i rozpowszechnianie dostępu do Warsztatów osobom trzecim.
  17. Zabronione jest wykorzystywania Warsztatów online w celu dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  18. Wszelkie prawa autorskie do utworów prezentowanych w ramach Warsztatów (w szczególności programu zajęć, sposobu jego przedstawienia oraz ćwiczeń prowadzonych w ramach Warsztatów), a także materiałów edukacyjnych wykorzystywanych przy prowadzeniu Warsztatów, stanowią własność naszą lub osób prowadzących Warsztaty.
  19. Uczestnicy nie mogą:
    1. nagrywać ani w żaden inny sposób utrwalać (np. wykonywać zdjęć) przebiegu Warsztatów (zarówno obrazu, jak i dźwięku, w całości ani w części),
    2. utrwalać, zwielokrotniać lub rozpowszechniać, w całości lub w części, treści udostępnianych w ramach Warsztatów, zwłaszcza utworów prezentowanych w ramach Warsztatów, wizerunków i wypowiedzi Uczestników oraz osób prowadzących, a także materiałów edukacyjnych.
  20. Zakres Warsztatów może obejmować czasowy dostęp do nagrania Warsztatów lub innych materiałów. W takim przypadku udzielimy Uczestnikom Licencji czyli uprawnienia do korzystania z dostarczonych materiałów. Uczestnik nie może udzielać tego uprawnienia innym osobom.
  21. W ramach udzielonej Licencji, Uczestnik może odtwarzać materiały na swoim urządzeniu (komputerze, tablecie, telefonie), jedynie na własne potrzeby.
  22. W ramach udzielonej Licencji, Uczestnik nie może:
    1. udostępniać materiałów osobom trzecim,
    2. publikować materiałów, niezależnie od formy publikacji,
    3. kopiować, powielać, rozpowszechniać materiałów na potrzeby inne, niż własny użytek.

VI. Jak możesz zrobić zakupy w Sklepie?

  1. W Sklepie możesz kupić treści cyfrowe (np. e-booki, webinary) oraz usługi (warsztaty online).
  2. Jeśli chcesz zrobić zakupy w Sklepie, musisz:
    1. mieć ukończone 18 (osiemnaście) lat; w innym wypadku Umowę musi zawrzeć Twój opiekun prawny,
    2. mieszkać w Polsce – jeżeli mieszkasz w innym kraju skontaktuj się ze mną e-mailowo lub telefonicznie zanim kupisz Produkt w Sklepie.
  3. Jeśli chcesz złożyć zamówienie w Sklepie:
    1. dodaj wybrane Produkty do koszyka,
    2. wybierz jeden z dostępnych sposobów płatności,
    3. podaj dane niezbędne do zrealizowania zamówienia, tj. imię i nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania (dane obowiązkowe oznaczone są gwiazdką (*)),
    4. potwierdź, że akceptujesz regulamin oraz że znasz zasady przetwarzania Twoich danych osobowych (zaznacz odpowiednie pole),
    5. potwierdź, że wyrażasz zgodę na dostarczenie zamówionej treści cyfrowej/wykonanie zamówionej usługi przed upływem 14 dni od zawarcia umowy.
  4. Po otrzymaniu Twojego zamówienia wyślemy do Ciebie e-mail z potwierdzeniem, że zostało ono przyjęte. W momencie, kiedy dostaniesz tę wiadomość zostanie zawarta między nami Umowa. Umowę zawieramy w języku polskim. Jedną stroną Umowy jesteś Ty (czyli Klient albo opiekun prawny Klienta), a drugą My, czyli Właściciele Centrum. Centrum prowadzimy wspólnie i w zależności od rodzaju usługi zawierasz Umowę albo z Jackiem Libiszowskim, albo z Libiszowcy s.c.
  5. Za złożone zamówienie możesz zapłacić:
    1. przelewem na rachunek bankowy wskazany w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia lub
    2. za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych.
  6. W przypadku wybrania płatności przelewem, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 (trzech) dni od jego złożenia. W przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane.
  7. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT, zaznacz w formularzu zamówienia odpowiednią opcję. Fakturę otrzymasz w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany podczas składania zamówienia.
  8. W opisie każdego Produktu znajdziesz informację o:
    1. okresie, przez jaki możesz korzystać z Produktu,
    2. wymaganiach technicznych niezbędnych do korzystania z Produktu,
    3. sposobie dostarczenia Produktu.
  9. Informacje o dostępnych warsztatach, w tym termin, koszt, sposób dokonania zgłoszenia, warunki uczestnictwa, znajdują się na Stronie, w opisie danego warsztatu. Z opisu danego warsztatu może wynikać, że obowiązuje inny system zapisów niż dokonanie zakupu w Sklepie. W takim przypadku zastosowanie mają zasady wskazane w tym opisie.
  10. Możemy zmienić termin lub program warsztatów z ważnych przyczyn (np. choroba prelegenta). O każdej zmianie będziemy Cię informować mailowo.
  11. Możemy odwołać warsztaty, jeżeli nie zgłosi się na nie odpowiednia liczba osób (wskazana w opisie warsztatu). W takim przypadku zwrócimy Ci dokonaną opłatę.
  12. Pamiętaj, że wszelkie treści oraz Produkty, które udostępniamy w Sklepie są utworami w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, stanowią moją własność intelektualną i podlegają ochronie prawnej.
  13. W chwili dostarczenia Produktu udzielamy Ci Licencji czyli uprawnienia do korzystania z tego Produktu na całym świecie na zasadzie niewyłącznej (my możemy dać to prawo też innym osobom i podmiotom) i nieprzenaszalnej (Ty nie możesz tego dać prawa innym osobom ani podmiotom).
  14. Licencja jest ważna przez czas trwania udzielonego Ci, zgodnie z Umową, dostępu do Produktu.
  15. W ramach udzielonej Licencji możesz:
    1. korzystać z Produktu jedynie na własne potrzeby,
    2. odtwarzać Produkt lub wybrane treści na swoim urządzeniu (komputerze, tablecie, telefonie),
    3. zapisać Produkt lub wybrane treści dowolną techniką cyfrową, np. na własnym dysku twardym,
    4. wydrukować wybrane treści na własne potrzeby.
  16. W ramach udzielonej Licencji nie możesz:
    1. udostępniać Produktu lub jego części osobom trzecim,
    2. publikować Produktu lub jego części, niezależnie od formy publikacji,
    3. kopiować, powielać, rozpowszechniać Produktu lub jego części na potrzeby inne, niż własny użytek,
    4. tworzyć na podstawie Produktu lub jego części innych produktów, które następnie będziesz sprzedawać dalej.

VII. Jak możesz zrezygnować z zakupu?

  1. Co do zasady możesz zrezygnować z zakupu treści cyfrowej lub usługi, dokonanego w sklepie internetowym, w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zawarcia umowy, tj. od momentu, kiedy otrzymasz wiadomość o przyjęciu zamówienia.
  2. O swojej decyzji o rezygnacji powinieneś nas poinformować, przesyłając jednoznaczne oświadczenie (np. „rezygnuję z zakupu produktu”). Oświadczenie możesz przesłać e-mailem. Nie musisz uzasadniać swojej decyzji.
  3. Jeżeli w czasie składania zamówienia poinformujesz nas, że wyrażasz zgodę na dostarczenie zamówionej treści cyfrowej/wykonanie zamówionej usługi przed upływem 14 dni od zawarcia umowy (zaznaczysz odpowiednie pole), utracisz prawo zwrotu Produktu/rezygnacji z usługi (kiedy umowa zostanie wykonana w całości), o którym mowa powyżej.

IX. Jak możesz złożyć reklamację?

  1. Jesteśmy zobowiązani do świadczenia usług i dostarczania treści cyfrowych zgodnie z Umową.
  2. Zakres naszej odpowiedzialności wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z postanowień Kodeksu Cywilnego.
  3. Nie ponosimy odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na sprzęcie, z którego korzystasz, a które uniemożliwiają Ci korzystanie z usługi online.
  4. Reklamację możesz przesłać mailowo: kontakt@caleplemie.pl.
  5. Jeżeli składasz reklamację, zamieść w jej treści poniższe dane, które pozwolą na jej sprawne rozpatrzenie:
    1. imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail,
    2. opis problemu,
    3. czego oczekujesz w związku z reklamacją.
  6. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, poprosimy Cię o jej uzupełnienie.
  7. Złożoną przez Ciebie reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania lub uzupełnienia.
  8. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Ciebie rezultatu, możesz skorzystać z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy miejscowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej,
    2. pomocy właściwego miejscowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów – w zależności od miejsca Twojego zamieszkania,
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Jak możesz korzystać ze Strony?

  1. Za pośrednictwem Strony świadczymy nieodpłatnie następujące usługi:
    1. możliwość komentowania wpisów na blogu,
    2. newsletter.
  2. Za każdym razem, kiedy korzystasz z którejkolwiek z usług wskazanych powyżej, zawieramy umowę dotyczącą świadczenia tej usługi.
  3. Z poszczególnych usług możesz korzystać w następujący sposób:

KOMENTARZE

  1. Umowa dotycząca dodawania komentarzy na blogu jest zawierana w chwili, kiedy potwierdzasz dodanie komentarza.
  2. Nie ponosimy odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez użytkowników Strony. Jednocześnie mamy prawo do niezamieszczania lub usuwania komentarzy o charakterze spamu, obraźliwych, zawierających wulgarne lub obraźliwe zwroty, treści niezgodne z prawem lub zawierające jakiekolwiek linki do innych stron.

NEWSLETTER

  1. Umowa o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Newslettera (wiadomości e-mail zawierające informacje o oferowanych przeze mnie nowościach, promocjach, produktach lub usługach) jest zawierana w chwili, gdy potwierdzisz, że chcesz się zapisać na listę subskrybentów Newslettera (klikniesz w link potwierdzający wysłany na adres e-mail podany w formularzu zapisu na Newsletter).
  2. Nie płacisz za przesyłane treści cyfrowe w tradycyjnym rozumieniu. W zamian otrzymujemy dostęp do Twoich danych osobowych.
  3. Możesz w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera klikając w odpowiedni link zamieszczony w treści każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera.
  4. Opinie na temat usług, które znajdują się na Stronie pochodzą od Pacjentów. Nie ma możliwości automatycznego publikowania opinii na Stronie.
  5. Wszystkie opinie otrzymujemy mailowo. Zawsze sprawdzamy czy adres e-mail nadawcy jest faktycznie adresem e-mail kupującego lub Pacjenta.
  6. Nie płacimy za wystawienie opinii.
  7. Sami decydujemy, które opinie zostają opublikowane na Stronie.
  8. Klienci/pacjenci i osoby, których dane zostały wskazane przy opublikowanej opinii mogą zgłaszać wszelkie błędy (mailowo: kontakt@caleplemie.pl), w szczególności w sytuacji, gdy dana osoba w ogóle opinii nie przesłała.

X. Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  1. Zasady przetwarzania Twoich danych osobowych w związku ze świadczeniem usług opisaliśmy w informacji dołączonej do tego dokumentu.
  2. Zasady przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z korzystaniem ze Strony i zasady wykorzystywania plików cookies opisaliśmy w Polityce Prywatności. Jest to odrębny dokument, z którym możesz zapoznać się pod adresem XXX.
  3. Aby korzystać ze Strony i Sklepu musisz posiadać dostęp do internetu oraz sprzętu i oprogramowania pozwalającego na przeglądanie stron internetowych. Musisz też posiadać adres e-mail.
  4. Nie możesz korzystać ze Sklepu i ze Strony w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub tym dokumentem, a w szczególności, nie możesz:
    1. próbować uzyskać dostęp do zasobów nieprzeznaczonych dla Ciebie,
    2. publikować komentarzy niezgodnych z prawem, obraźliwych, nawołujących do nienawiści, rasistowskich, naruszających prawa autorskie itp.
  5. Możesz nieodpłatnie korzystać z treści udostępnionych na blogu. Pamiętaj, że wszelkie treści, które udostępniam na Stronie są utworami w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, stanowią moją własność intelektualną i podlegają ochronie prawnej. Bez naszej zgody nie możesz ich na przykład kopiować, publikować czy modyfikować.
  6. Z ważnych przyczyn możemy zmieniać treść tego dokumentu. Naszą Umowę będzie regulować dokument obowiązujący w dniu jej zawarcia.
  7. Wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu Strony możesz nam zgłaszać mailowo.
  8. Zasady Współpracy w obecnym brzmieniu obowiązują od dnia: 1 sierpnia 2023 roku.

SŁOWNIK

Centrum – Centrum Terapii Rodzin – Całe Plemię

Właściciele Centrum – Jacek Libiszowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Jacek Libiszowski, adres: ul. Pod Brzozami 43, 03-995 Warszawa, NIP 1131404359, REGON 017437040 oraz Jacek Libiszowski i Wiesław Libiszowski prowadzący działalność w formie spółki cywilnej pod firmą Libiszowscy s.c., adres: ul. Międzynarodowa 38/40a lok. 170, 03-922 Warszawa, NIP 1132876379, REGON 147247583

Sprzedawcą usług w zakresie opieki medycznej, za które Klienci i Pacjenci płacą za pośrednictwem systemu do płatności elektronicznych (np. Przelewy 24) jest Libiszowscy s.c., adres: ul. Międzynarodowa 38/40a lok. 170, 03-922 Warszawa, NIP 1132876379, REGON 147247583.

Pacjent – każda osoba, która korzysta z usług Centrum

Klient – każda osoba, która kupiła Produkt w Sklepie

Uczestnik – osoba fizyczna zgłoszona do udziału w Warsztatach

Umowa – umowa dotycząca świadczenia usług lub dostarczania treści cyfrowych w postaci Produktów, zawierana między Właścicielami Centrum a Pacjentem/Klientem lub jego rodzicem/opiekunem prawnym

Produkt – treść cyfrowa lub usługa dostępne w Sklepie

Warsztaty – warsztaty organizowane przez Właścicieli Centrum

Strona www.caleplemie.pl

Sklep www.caleplemie.pl/sklep

Zasady Współpracy – ten dokument

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH OSÓB, KTÓRE UMÓWIŁY SIĘ NA WIZYTĘ (POTENCJALNYCH PACJENTÓW) ORAZ OSÓB, KTÓRE BYŁY NA WIZYCIE (PACJENTÓW)

Dbamy o to, aby Twoje dane osobowe były u nas bezpieczne. Działamy w tym zakresie zgodnie z RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) oraz innymi obowiązującymi przepisami.

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Współadministratorami danych osobowych są Jacek Libiszowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Jacek Libiszowski, adres: ul. Pod Brzozami 43, 03-995 Warszawa, NIP 1131404359, REGON 017437040 oraz Jacek Libiszowski i Wiesław Libiszowski prowadzący działalność w formie spółki cywilnej pod firmą Libiszowscy s.c., adres: ul. Międzynarodowa 38/40a lok. 170, 03-922 Warszawa, NIP 1132876379, REGON 147247583.

Możesz się z nami skontaktować mailowo: kontakt@caleplemie.pl lub telefonicznie: 22 580 88 00.

Skąd mamy Twoje dane osobowe?

Większość danych podajesz nam sam. Jeżeli zarezerwujesz wizytę za pośrednictwem kalendarza dostępnego na naszej Stronie, Twoje dane osobowe otrzymamy też od podmiotu zarządzającego kalendarzem, na podstawie Twojej zgody.

Dlaczego i na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu:

  1. świadczenia usług w zakresie opieki medycznej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) oraz art. 9 ust. 2 lit. h) RODO,
  2. zawarcia i wykonania umowy dotyczącej świadczonych usług, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
  3. dokonania rozliczeń, w tym prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz wypełniania obowiązków podatkowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
  4. wynikającym z naszego uzasadnionego interesu, w szczególności w celach statystycznych, archiwizacyjnych, badania jakości i satysfakcji, marketingu bezpośredniego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
  5. ewentualnego dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Jak długo przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe przez okres wykonywania Umowy. Po tym okresie możemy przetwarzać Twoje dane do czasu upływu terminów przedawnienia roszczeń (co do zasady sześć lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa przestała obowiązywać).

Dodatkowo:

  • dane przetwarzane w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym prawa podatkowego, będą przetwarzane przez okres niezbędny do wypełnienia tych obowiązków,
  • w przypadku, gdy dane są przetwarzane na podstawie naszego uzasadnionego interesu, będą one przetwarzane do czasu istnienia interesów stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu zgłoszenia przez Ciebie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.

Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?

Możemy przekazywać Twoje dane osobowe swoim zaufanym współpracownikom, takim jak dostawca oprogramowania, dostawca płatności, biuro księgowe, podmioty świadczące usługi prawne, marketingowe, statystyczne, archiwizacyjne, platforma do konsultacji online.

Twoje dane osobowe możemy udostępniać współpracującym z nami specjalistom (psychologom, psychoterapeutom, dietetykom, logopedom itp.) w zakresie, w jakim jest to niezbędne do wykonania wiążącej nas umowy dotyczącej świadczenia usług.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług, korzystamy z usług innych dostawców, np. w zakresie wsparcia IT. W związku z tym Twoje dane osobowe mogą być przekazywane poza teren Unii Europejskiej. W takim przypadku przekazywanie danych odbywać się będzie w oparciu o stosowną umowę zawierającą standardowe klauzule ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską, bądź na podstawie odpowiedniej decyzji Komisji Europejskiej.

Jakie są Twoje prawa?

W związku z tym, że przetwarzamy Twoje dane osobowe, możesz:

  • żądać udzielenia informacji o tym, jakie dane osobowe dotyczące Ciebie przetwarzamy (tzw. prawo dostępu),
  • żądać sprostowania Twoich danych, jeżeli staną się nieaktualne, niekompletne lub w inny sposób niepoprawne,
  • żądać usunięcia Twoich danych, jeżeli uznasz, że Twoje dane osobowe nie powinny być już przez nas przechowywane (w określonych przypadkach możemy odmówić usunięcia danych),
  • żądać ograniczenia przetwarzania Twoich danych (w sytuacjach opisanych w art. 18 RODO),
  • żądać przeniesienia Twoich danych do innego administratora,
  • zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania tych danych, które przetwarzamy na podstawie swojego uzasadnionego interesu,
  • wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Podanie przez Ciebie danych osobowych jest warunkiem zawarcia i wykonania Umowy.

Twoje dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu oraz zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

GDPR